امتحانام که تموم شد، پروژه‌ی لپ‌تاپ خریدن را کلید می‌زنم!
امتحانام که تموم شد، با صبا و مهسا و شبنم و شیوا و آزرم و بقیه بچه‌ها قرار می‌ذاریم بریم ناهار بیرون. بعدشم بریم «برای الی» را ببینیم، اگه تا اون موقع برش نداشته باشن. چه قد وقته همدیگه رو ندیدیم؟!
امتحانام که تموم شد، از همون فرداش پروژه‌هامو شروع می‌کنم. اووه! چه قدر ایده ‌ی ناب دارم…
امتحانام که تموم شد، با زهرا قرار می‌ذارم هر روز صبح بریم پیاده‌روی از پل فردوسی تا پل بزرگمهر. شش می‌ریم تا هشت. بعضی وقتام از فردوسی تا آذر یا بیشتر حتی!
امتحانام که تموم شد، ای‌دی‌اس‌ال را استاد می‌کنم!
امتحانام که تموم شد، می‌رم باهاش حرف می‌زنم شاید بشه دیگه! کاشکی…
امتحانام که تموم شد، واو! اون ایده‌ی خفنمو به پریزاد می‌گم یه گروه توپ راه بندازیم و خلاصه کلاً بترکونیم. اگه بشه، هم پولدار می‌شیم. هم مشهور و هم کاریه که عاشقشم!
امتحانام که تموم شد، می‌رم موهامو کوتاه می‌کنم از این مدل جدیدا. خیلی خوشگله! اصن بعدشم مش کاهی می‌زنم یا هر رنگ دیگه‌ای که به‌م بیاد!
امتحانام که تموم شد، کلاً حداقل یه چن ماه به دانشگاه فکر هم نمی‌کنم!
امتحانام که تموم شد، می‌رم کلاس یوگا ثبت نام می‌کنم.
امتحانام که تموم شد، هر روز یه فیلم می‌بینم. از فیلم‌های حسابی تا همین مسخره‌های چیپ تین‌ایجری! برای تقویت زبان البته!:دی
امتحانام که تموم شد، باید برم چند تا آلبوم خوب موسیقی بخرم و چند تا کتاب خیلی خوب از رمان بگیر تا کتاب‌های مشهور روانشناسی! چه لیست بلندبالایی دارم!
امتحانام که تموم شد، یک روز کامل را می‌ذارم واسه اینکه بگردم از بین عکس‌هام بهترین‌هاشو انتخاب کنم. بعد برم بدم هموشونو چاپ کنن. بعدشم برای حداقل ده‌، بیست تاشون قاب کوچیک چوبی بخرم و بزنم به دیوار اتاقم یا حتی یه قسمت از دیوار هال…
امتحانام که تموم شد، …
